Vítejte na webu pro cestovtele!

Pokud jste zabloudili na naši webovou stránku omylem, neodcházejte. Cestování se vám vryje pod kůži, stačí si o něm něco přečíst. Připravujeme pravidelně články pro zběhlé cestovatele i začátečníky, kteří teprve uvažují nad dobrodružstvím v zahraničí. Cestování na vlastní pěst je mnohem lepší než vyrazit k moři s cestovní kanceláří. Naučte se tedy vybírat správnou destinaci, dopravu i ubytování. Udělejte si výlet za hranice tak, jak opravdu sami chcete.

Web o cestování

 

Magazín nejen pro zběhlé cestovatele

Bioklimatické pergoly se hlásí o pozornost

Světovým trendem, který k nám přišel z USA je venkovní posezení u rodinných domů. Pro většinu z nás je to příjemná aktivita, při které můžete grilovat, povídat si s přáteli nebo pouze relaxovat. Je jaro a blíží se prosluněné letní dny, kdy bude slunce pálit od rána až do večera a teplota bude atakovat teplotu klidně 35 stupňů. Jedná se o ideální období, kdy využít právě zahradní posezení, lidově nazváno pergolu, která nás chrání před přímým sluncem nebo prudkou letní bouřkou.

Pokračovat ve čtení

Tisíciletá moudrost z Číny - tradiční čínská medicína

Tento blog je o cestování, ale dnešní článek je trochu jiný. Při svých cestách jsem měl možnost poznat rozličné kultury a styly života lidí a také různé triky, jak léčit choroby a těšit se dobrému zdraví.
 
jin jang
 
Nejvíc mě ale zaujala a později mi i pomohla tradiční čínská medicína. A není divu - vždyť receptury čínské medicíny vychází ze zkušeností a lidové moudrosti, které jsou staré několik tisíc let. 
 

Pokračovat ve čtení

Prosluněná dovolená s lupénkou? Ano!

S cestováním se v mnoha případech pojí také pobyt na slunci, ať už při procházkách po městě či jen při odpočinku na pláži. Jak je to se slunečnými dny v případě, že trpíte kožním onemocněním jako je například lupénka? Je tehdy opalování v pořádku nebo naopak mnohem více škodí?  

Pokračovat ve čtení

Víte, kdo je WINDOW SHOPPER?

Znáte pojem “window shopping”? Proslavila ho písnička od 50 Centa Window Shopper, která je o tom, že někteří lidé prostě nemají na to koupit si drahé věci a tak si je alespoň chodí prohlížet ve výlohách. To je tzv. výlohové nakupování.

Divili byste se, ale výlohy mají na naše nákupní chování velký vliv. Pokud nás výloha zaujme, jsme naklonění k tomu jít se podívat dovnitř a pak možná i něco koupit.

Světelná reklama do výlohy má zase význam u jiných typů prodejen. Hraje zde totiž roli upoutávače, aby jste věděli, že prodejna je zde, až budete něco potřebovat a hledat ji. Využívají to například různé pobočky, kde si vyzvedáváte zboží objednané přes e-shop.

Web o cestování, městech, zážitcích, divočině, kultuře,...

  • města
    zažít města ...
  • web pr ocestovatele
    užít túry
  • web o cestování
    vidět nevídané